Pagina's

maandag 29 september 2014

Kleine trom


Soms kom je leuke glazen voorwerpen tegen waarvan je eigenlijk niet weet wat het is, zo ook dit glazen ehm... ja wat eigenlijk. Ik vond er een glazen onderzetter bij en het heeft een aantal weken op mijn piano gestaan met daarin een klein vogelkooitje. Aangezien ik op zoek ben naar leuke Xmas spulletjes voor in de boom zag ik dit schattige trommeltje voorbij komen. De werkbeschrijving wil ik jullie niet onthouden.

Benodigdheden:
Wc of keukenrol (ligt eraan hoe groot)
Muziekpapier
Kant met bolletjes
Wit karton
Sate prikker
Kraaltjes 2
Lijm
Schaar

Werkbeschrijving:
Knip de wc rol in 3 gelijke stukken
Knip 2 ronde stukjes papier iets groter dan de diameter van de wc rol 
Knip kleine driehoekjes uit rondom en vouw deze om
Plak het stukje karton via de binnenkant in de rol
Beplak de wc rol met muziekpapier
Rondom plak je het bolletjes kant
Aan de onderkant kant zonder bolletjes plakken
Stokjes op maat knippen en met lijm de 2 kralen erop schuiven
Stokjes op de trommel plakken 
Voila!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten