Pagina's

zondag 17 augustus 2014

Face & flowers


Wat je met een klein maskertje kan doen als je er 1 gevonden hebt. Je staat ermee in je handen en de raderen beginnen te draaien. Wat als ik dit op een canvas plak en met bloemen... ja ik neem hem mee. Voor die 50 cent lukt het vast wel om er iets leuks van te maken. Hierboven zie je een eerste opzetje en heb ik een compositie gemaakt van wat het uiteindelijk moet gaan worden. Het maskertje was goudkleurig met een zwarte traan en een zwarte band om het voorhoofd. Met gesso en deco verf heb ik het masker gekleurd. Nadat ik alle bloemen en bladeren bij elkaar heb gevonden gaan deze in de gesso en deco verf. In de tussentijd maak ik op het canvas een ruit patroon die ik inkleur. Op de hoekjes een klein stipje en dit laten drogen. Het masker krijgt wat blauwe swirls en de lippen en de traan worden blauw gemaakt zodat het past in het geheel. Als alle bloemen droog zijn dan plak je deze weer op de plek waar je het in je opzetje hebt geplaatst. Als je het niet meer weet maak dan een foto zodat je een beetje weet wat je waar wilt hebben.
Voila!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten