Pagina's

maandag 10 november 2014

Kerstboom in smalle stolp


Het leuke van deze stolp met inhoud is dat het meeste van de kringloop komt. De stolp, de koperen onderkant, de vorm van de kerstboom, papier wat om de kerstboom zit en het kanten kleedje waar het op staat. Met een servetring, een houten bordje, het kant en de pareltjes komen van de Action en voila, zie hier een leuke alternatieve kerstboom onder een stolp. Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat een middagje ' kringloopshoppen' voor mij echt sport is. Het is wel een kunst om bij het zien van de spullen het eindresultaat te zien, denk in mogelijkheden zodat je er leuke items van kan maken. 

Hieronder zie je wat ik allemaal heb gebruikt, het muziekpapier was geen succes dus heb ik wat anders verzonnen. ook bij mij gaat er wel eens iets niet helemaal lekker en dan moet je toch iets anders verzinnen om tot een leuk resultaat te komen. Ik kan wel zeggen dat het 'kerstfreubelen'  wel erg leuk is om te doen. Mijn huiskamer begint nu al helemaal kerst te ademen, wel iets aan de vroege kant maar ach, zo kan ik jullie mede freubelaars blij maken zodat ook jullie op tijd jullie kerstfreubels kunnen maken. Hoe leuk is het om dit cadeau te krijgen met kerst, ik ben benieuwd of Sinterklaas bij mij komt shoppen. Heel veel freubel plezier.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten